♥:.. روستای باصفــای لاسجــــــرد ..:♥
♥:.. روستای باصفــای لاسجــــــرد ..:♥

♥:.. روستای باصفــای لاسجــــــرد ..:♥

میهمانی خدا



خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است! نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.

خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه: خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…

 

نظرات 54 + ارسال نظر
یه آدم حیوان یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:13

از درد گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست...........

faghih یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:14

خدایا!من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری.
این جمله از امام سجاد(ع) است.

سهراب یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

وقتی‌ قلب‌هایمان‌ کوچک‌تر از غصه‌هایمان‌ می‌شود
وقتی‌ نمی‌توانیم‌ اشک‌هایمان‌ را پشت‌ پلک‌هایمان‌ مخفی‌ کنیم‌
و بغض‌هایمان‌ پشت‌ سر هم‌ می‌شکند،
وقتی‌ احساس‌ می‌کنیم‌ بدبختی‌ها بیشتر از سهم‌مان‌ است‌ و رنج‌ها بیشتر از صبرمان؛ وقتی‌ امیدها ته‌ می‌کشد و انتظارها به‌ سر نمی‌رسد،
وقتی‌ طاقتمان‌ طاق‌ می‌شود و تحملمان‌ تمام...
آن‌ وقت‌ است‌ که‌ مطمئنیم‌ به‌ تو احتیاج‌ داریم‌ و مطمئنیم‌ که‌ تو،
فقط‌ تویی‌ که‌ کمکمان‌ می‌کنی...
آن‌ وقت‌ است‌ که‌ تو را صدا می‌کنیم، تو را می‌خوانیم.
آن‌ وقت‌ است‌ که‌ تو را آه‌ می‌کشیم، تو را گریه‌ می‌کنیم، تو را نفس‌ می‌کشیم.

*-* یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

شب سردی است ، و من افسرده.
راه دوری است ، و پایی خسته.
تیرگی هست و چراغی مرده.

می کنم ، تنها، از جاده عبور:
دور ماندند ز من آدم ها.
سایه ای از سر دیوار گذشت ،
غمی افزود مرا بر غم ها.

فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی.

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر ، سحر نزدیک است:
هردم این بانگ برآرم از دل :
وای ، این شب چقدر تاریک است!

خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟

مثل این است که شب نمناک است.
دیگران را هم غم هست به دل،
غم من ، لیک، غمی غمناک است

از سهراب سپهری
این شعر رو لطفن کامل بخونید که اسمش غمی غمناک است و حرف دل افراد تنهاست که به شما گفتم که عمقی تر به اتفاقات محیط اطراف نگاه کنید این به شما کمک می کندمغرور

محمد یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:16 http://www.8212164.blogfa.com/

سلام وب خوبی دارید با مطالب زیبا حتما به وب من هم بیا ونظر بدهفرشته

شایسته یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:18 http://entezar2u.blogfa.com/

سلام مثل همیشه زیبا بود وعین حقیقت.دوست داشتید به این وبلاگ هم سری بزنید

مریم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:18

سلام ممنون از متن زیباتون

خدایا! قلبم تشنه نور و عشق توست!
هر روز به افکارم و آرزوهایم بیا... به رویاهایم، در خنده‌هایم و اشکهایم....
از سر رحمتت در فراموشی‌هایم پدیدار شو؛
به عبادتم، به کار، زندگی و مرگم بیا....
از سر لطف و عشق با من باش....

لیلی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:19

عکسو یادم رفت بگم
خییییلییی با حاله و با کیفیت
البته شما که همیشه هم عکساتون هم مطالبتون با کیفیته
ته سلیقه اید
دست

حسینی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:20

التماس دعا داداش

بهمن یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

توبه توبه توبه توبه توبه ................توبه .........توبه......بازم توبه................................. .... ..........................آخی چقد تا کی

نونوچه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:51

همیشه بهمون میگفتن الکی هم شده چیزی بنویسید ... خالی نذارید...

به جات می نویسم: خدا پنجره باز اتاقت باشد!!!

مهسا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:54 http://deleasemooni.blogsky.com

____*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ^^*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*^^^**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*^^ ^*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.oº º .******
……O º *
سلام...آپم...بیا نظراتم بگو

حسن سبز یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:56 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
زیبا بود.مرسی.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب "مرد که گریه نمی کنه!..." نظر بده.مرسی.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:59

مثل همیشه زیبا بود

hosein دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:54

freedom is a gift from god

مهدی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:54 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست گلم
بسیار زیبا بود
مرسی خبرم کردی
موفق باشی

سید دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:56 http://khodavandegar.blogfa.com

سلام

سومم بد نیست نه؟

خب امید وارم یعنی

ممنون خبرم کردی

مطلب جالبیه
اما تا آخر نخوندم
میام میخونم

محمد دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:01 http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
بالاخره آپکردیا ما که خوشحالیم
در کل مطالب زیبای نوشتی
به امید روزی که بیشتر آپ کنی ...
بای

سارا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:04 http://sogande-eshgh.blogsky.com

من باید فرود آیم
نباید بنشینم
سالهاست ،از آن لحظه که پر بر اندامم رویید
و از آشیان ، از بام خانه پرواز کردم
همچنان می پرم، هرگز ننشسته ام،
و دیگر سری نیز به سوی زمین و به سواد پلید شهر ها
و بام های کوتاه خانه ها بر نگرداندم،
چشم به زمین ندوختم
پروازی رو به آسمان
در راه فلک
و هر لحظه دورتر و بالاتر از زمین
و هر لحظه نزدیکتر به خدا!!
"دکتر علی شریعتی"

ارش دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:08

سلام

مرسی که خبر افتخار دادی به ما آپ بودنت رو خبر دادی ...

باز هم قشنگ بود بهت تبریک مطلب جالب و زیبایی بود ...

اگه یه عکس خوشگل هم می ذاشتی عالی می شد ...

منتظرتم با وفا

موفق و پیروز بودن یادت نره

لادن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:10 http://www.ladansahraei.blogsky.com

سلام عزیزم خوبید؟خسته نباشید مرسی دستت درد نکنه از اپت خیلی لذت بردم و همیشه موفق باشید منتظر آپت هستم مطالبهایتان خیلی قشنگ بود.{گل}

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:11 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز
عاشقانه تر از همیشه عاشقانه های دفتر عشق به روز شد

منتظر حضورت هستم
شاد باشی و لحظاتت سرشار از شادی/
عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید، ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است!

نا معلوم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:13 http://ttp://

ه: شما

تاریخ : امروز

از: رئیس

موضوع : خودت

عطف به : زندگی



من خدا هستم.

امروز من همه مشکلاتت را اداره میکنم .

لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم.

اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی برای رفع کردن آن تلاش نکن .

آنرا در صندوق ( چیزی برای خدا تا انجام دهد ) بگذار .

همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ، نه تو .

وقتی که مطلبی را در صندوق من گذاشتی ، همواره با اضطراب دنبال (پیگیری) نکن .

در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت انگیزی که الان درزندگی ات وجود دارد تمرکز کن .

ناامید نشو ، توی دنیا مردمی هستند که رانندگی برای آنها یک امتیاز بزرگ است.

شاید یک روز بد در محل کارت داشته باشی : به مردی فکر کن که سالهاست بیکار است و شغلی ندارد

ممکنه غصه زودگذر بودن تعطیلات آخر هفته را بخوری : به زنی فکر کن که با تنگدستی

وحشتناکی روزی دوازده ساعت ، هفت روز هفته را کار میکند تا فقط شکم فرزندانش را سیر کند

وقتی که روابط تو رو به تیرگی و بدی میگذارد و دچار یاس میشوی : به انسانی فکر کن که هرگز طعم دوست داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشیده

وقتی ماشینت خراب میشود و تو مجبوری برای یافتن کمک مایلها پیاده بروی : به معلولی فکر کن که دوست دارد یکبار فرصت راه رفتن داشته باشد

ممکنه احساس بیهودگی کنی و فکر کنی که اصلا برای چی زندگی میکنی و بپرسی هدف من چیه ؟ شکر گذار باش . در اینجا کسانی هستند که عمرشان آنقدر کوتاه بوده که فرصت کافی برای زندگی کردن نداشتند

وقتی متوجه موهات که تازه خاکستری شده در آینه میشی : به بیمار سرطانی فکر کن که آرزو دارد کاش مویی داشت تا به آن رسیدگی کند

ممکنه تصمیم بگیری لینک این مطلب رو برای یک

دوست بفرستی : متشکرم از

شما ، ممکنه در مسیر زندگی آنها تاثیری بگذاری که خودت هرگز

نمیدانستی

امیر دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:16 http://amirlovek.blogsky.com

ما خیال میکنیم که چیزی میدانیم در حالی که حقیقتا از هیچ راز بزرگی باخبر نیستیم . ولی این بی خبری نباید ما را دچار یاس و اندوه سازد . زیرا غنچه امید فقط در نهاد جاهلانی میشکفد که بدانند که نادانند. ( مترلینگ )


گلهای سرخ به این زیبایی می شکفند ،چرا که سعی ندارند به شکل نیلوفر های آبی درآیند.


و نیلوفرهای آبی به این زیبایی شکفته می شوند ، چرا که در باره دیگر گلها

افسانه ای به گوششان نخورده است . . . .

فقط این نکته را دریاب !

فقط خودت باش و این را آویزه گوش کن که هر کاری هم که بکنی نمی توانی چیز دیگری باشی .

همه تلاش ها بیهوده است .

تو باید فقط خودت باشی.



در عشق یک بعلاوه یک ، یک می شود ، نه دو .

ذهنی بالغ است که مدام به شگفتی درآید ، از دیگران ، از خودش ، از هر چیزی .

زندگی حیرتی است همیشگی .

ماهان دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:20 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور گرمت هستم
شاد باشی
*******************
فصل حقیقی عشق لحظه ای است که
دریابیم که تنها ماییم که عاشقیم
و کس دیگری چون ما عاشق نبوده است
و هیچکس دیگر نیز چون ما عاشق نخواهد بود

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:20 http://www.alitoope.blogsky.com

سلام دیگه حالی از ما فقیر فقرا نمیگیری؟!!!
آپم یه سر بیا...

مهسا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:22 http://booyesib-taameeshgh.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری با مطالب زیبا.

نیلوفر دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:23 http://nilofar-sky.blogfa.com

هر کجا هستم، باشم،
آسمان مال من است.
پنجره، فکر، هوا، عشق ، زمین مال من است
چه اهمیت دارد.
گاه اگر می روید
قارچ های غربت؟
زندگی رسم خوشایندی است.
زندگی بال وپری دارد به وسعت مرگ،
پرشی دارد اندازه عشق.
زندگی چیزی نیست ،
که لب طاقچه عادت از یاد من وتو برود.
در نبندیم به روی سخن زنده تقدیر
که از پشت چپر های صدا می شنویم.
پرده را برداریم:
بگذاریم که احساس هوایی بخورد
[گل]

سمیه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45

من حاضرم هرکی هرسوالی داره بپرسه.من بیشترمواقع ساعت 2 بعدازظهربه بعدهستم.

ن روزها سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 http://anrozha.ir

از اشنایی با وبت خیلی خوشحال شدم
من تازه وبلاگ زدم و میخواستم خواهش کنم به وب منم سر بزن
و اگه میشه با هم تبادل لینک کنیم
لطفا سر بزن
موفق باشی

سلام صبح بخیر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 http://www.saridownload.com

سر بزن و ما را شاد کن . یک کارتون خاطره انگیز برات دارم

امیر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 http://listel.blogsky.com

عشق و دیگر هیچ . . .

محمد رضا کاوه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 http://chalmachalow.blogsky.com

مژده ای دوست که ماه رمضان می آید
بوی رضوان خداوند ازآن می آید
باز آماده رفتن به ضیافت باشید
میهمانی شده نزدیک و زمان می آید
میز بان چشم به راه است مهیا باشید
گر چه خود درهمه جا همرهمان می آید

علی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:23 http://http://lasjerdi.blogfa.com/

سلام
اولا بجای روستا بنویس دهستان
دوما خواهشن پخش سرخه رو حذفش کن اگه لاسجردی اصیل هستی

منم مهمانم چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23

لایق باشیم الهی
امید به آمرزش همه مسلمین در این ماه مبارک

وحید چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26

التماس دعا
خدایا از گناهان همه بگذر

راهب چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28

سلام دوست من
خودت داری میگی ماه میهمانی خدا...پس نباید بندهاش نباید کمترین آزار و اذیتی بسن
نتیجه اخلاقی؟؟/؟؟

صلوات بر محمد چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

سلام و با آرزوی قبولی طاعات همه
من خودم مرتکب گناهان بسیاری شدم.
دعایم کنید
ممنون

سعید جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:13

سلام
بابا مهمونی یه روز دو روز سه روز یه هفته...نه دیگ یه ماه...اینجوری خودمون ی ژا میزبانیم
سره تو بکا بزن آژم
التماس دعا

محمد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:15

آقا از همه التماس دعا داریم

شاهین جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:16

سلام
واسه شفای مریضا خیلی دعا کنیدووویا حق و التماس دعا
ممنون از نظرت

سامان شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:19

استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان.
خبر آوردند که پیامبر، همه انسانها را به یک مهمانی بزرگ دعوت نموده است تا در پایان آن به مهمانان نمونه جایزه دهد.

سردار شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

کاش که همسایه ما می شدی، مایه آرامش ما می شدی- هر که به دیدار تو نایل شود،یک شبه حلال مسائل شود. “یا مهدی ادرکنی”
داداش به ما هم سر بزن

ملیحه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:21

در میکده گشودند، خدایا مپسند، که درین بزم و طرب ما، سوی تقوا نرویم.

سارا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:21

التماس دع داریمااااااااااااا
وبلاگ قشنگی داری
ممنون

تنهاترینم شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:22

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم، سحری با نظر لطف تو بیدار شوم- کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان، تا که همسفره تو لحظه دیدار شوم

جان بر کف شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:23

به خدا نگو مشکل بزرگی دارم بلکه به مشکل بگو خدای بزرگی دارم

سحر شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:24

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی، شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی- لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم، سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی
التماس دعا

یا علی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:25

خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود.

محمد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

روزه....من که نمیگیرم...به دلایلی که توجیه کنندست
با این حال التماس دعا برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد