♥:.. روستای باصفــای لاسجــــــرد ..:♥
♥:.. روستای باصفــای لاسجــــــرد ..:♥

♥:.. روستای باصفــای لاسجــــــرد ..:♥

نمایشگاه نقاشی "جادوی حروف" برپا می شود

نمایشگاه نقاشی جواد اکبرزاده، استاد دانشگاه در رشته های گرافیک، نقاشی و انیمیشن با عنوان "جادوی حروف" و برگرفته از آیات قرآنی جمعه 19 خرداد افتتاح می شود.

اکبرزاده با بیان این که نمایشگاه"جادوی حروف" شامل 14 اثر با مضمون آیات قرآنی است که به صورت آبستره کار شده، گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه گذری بر تایپوگرافی و کالیگرافی به شیوه نوین و معاصر است که در این شیوه هنرمند بر اساس شیوه کلاسیک کار نکرده و با نگاهی نو و کاملا نقاشی گونه در جست و جوی ساختارهایی با کمپوزوسیون های متفاوت و متمایز نسبت به باقی آثار موجود در این زمینه است.
وی با تاکید بر این که آثارش را نقاشی خط نمی داند، خاطرنشان کرد: شخصا آثارم را نقاشی می بینم، اما مخاطب می تواند هر برداشتی از آثار داشته باشد.
این استاد دانشگاه آثارش در نمایشگاه "جادوی حروف" را حاصل 2 سال کار کارشناسی شده دانست و عنوان کرد:
نکته اصلی آثار این است که نسبت به کارهای قبلی تازگی و نوآوری در آن گنجانده شده است.
اکبرزاده همچنین گفت: حوزه هنری اهداف فرا سازمانی دارد و هنرمندی مانند من که با مضمون قرآنی کار می کنم را رهگیری می کند و البته من به دلیل این که از قدیم با حوزه در ارتباط بودم، خودم به این نهاد مراجعه کردم .
نمایشگاه نقاشی"جادوی حروف" جمعه 19 خرداد ساعت 18 افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند برای بازدید از 20 خرداد تا 1 تیر به باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان دکتر حسابی مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد